The West
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The West

Eastern demolition HQ
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Taartjes bakken!

Ga naar beneden 
+3
Josz
Alexander
derjohan|Beukenoot
7 plaatsers
AuteurBericht
derjohan|Beukenoot

derjohan|Beukenoot


Aantal berichten : 166
Registration date : 08-02-08

Taartjes bakken! Empty
BerichtOnderwerp: Taartjes bakken!   Taartjes bakken! Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 18:25

Geachte helpers van -75|0,

Eindelijk is er een goede taartenbakker gevonden. Nu zijn we beter in staat om te controleren op wie we kunnen bouwen en wie het goed verzaakt.

Alvast een voorproefje, dit komt er vanaf nu binnen in het WW:

Taartjes bakken! Cropsuplliersnm9

De problemen worden natuurlijk alleen maar groter en groter, dus we zijn bij met onze taartenbakker!

Beuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander




Aantal berichten : 81
Registration date : 13-02-08

Taartjes bakken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taartjes bakken!   Taartjes bakken! Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 18:31

Pff, een echte momentopname

Onderwerp: Alexander (nee geen dorpje Very Happy)
Verzonden: op 09.03.08 om 14:05:14 uur

Alexander
Grondstoffen 0 | 0 | 0 | 30000

Scheelt 2u en drm sta je er niet op, het is al herhaald, maar een overzicht van een hele dag zou stukken handiger zijn Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Josz

Josz


Aantal berichten : 67
Woonplaats : Sleeuwijk
Registration date : 08-02-08

Taartjes bakken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taartjes bakken!   Taartjes bakken! Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 18:34

Ik denk niet echt dat je voor 30000 waardig bent om een stukje taart te mogen nuttigen.. cyclops Ik bedoel dus dat je iets meer moet sturen wil je opvallen.. tongue Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Roeland




Aantal berichten : 154
Registration date : 09-02-08

Taartjes bakken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taartjes bakken!   Taartjes bakken! Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 20:42

Alexander schreef:
Pff, een echte momentopname

Onderwerp: Alexander (nee geen dorpje Very Happy)
Verzonden: op 09.03.08 om 14:05:14 uur

Alexander
Grondstoffen 0 | 0 | 0 | 30000

Scheelt 2u en drm sta je er niet op, het is al herhaald, maar een overzicht van een hele dag zou stukken handiger zijn Wink

Sorry maar dit is teveel werk om constant te doen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
j de ripper




Aantal berichten : 94
Registration date : 09-02-08

Taartjes bakken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taartjes bakken!   Taartjes bakken! Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 21:07

heey ik sta er niet eens tussen Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Yapie|JW




Aantal berichten : 81
Registration date : 09-02-08

Taartjes bakken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taartjes bakken!   Taartjes bakken! Icon_minitimema 10 maa 2008 - 2:35

Super Beuk! Smile

hmm alles wat van mijn account (Yapie) en de luit komt, stuur ikzelf Smile
Ben wel tevreden zo. Maar het is wel relatief gezien natuurlijk... De taart kan natuurlijk in zijn geheel te klein zijn, ondanks dat je er een flink deel van uitmaakt...
Terug naar boven Ga naar beneden
knousse




Aantal berichten : 69
Registration date : 09-02-08

Taartjes bakken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taartjes bakken!   Taartjes bakken! Icon_minitimedi 11 maa 2008 - 11:48

dat ik nog zo'n groot perentage heb :o ik onderhoud mn veeg ook nog!dwaas Very Happy maar wel leuk!

beukkie als ik taartje moet bakken voor 24 uur meot je roepen. ik heb alle tijd!

ojah, weer 5k versterkingen onderweg.

flammablechips word ook onze leverancier beukkie. ik heb even een extra geregeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
derjohan|Beukenoot

derjohan|Beukenoot


Aantal berichten : 166
Registration date : 08-02-08

Taartjes bakken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taartjes bakken!   Taartjes bakken! Icon_minitimedi 11 maa 2008 - 12:52

knousse schreef:
dat ik nog zo'n groot perentage heb :o ik onderhoud mn veeg ook nog!dwaas Very Happy maar wel leuk!

beukkie als ik taartje moet bakken voor 24 uur meot je roepen. ik heb alle tijd!

ojah, weer 5k versterkingen onderweg.

flammablechips word ook onze leverancier beukkie. ik heb even een extra geregeld.

Geweldig Kneusse. Samen komen we er wel!

Mocht je een taart willen bakken voor 24 uur ... dan zou je alle inkomende graandonaties moeten opslaan in een bestand. Want het progammatje heeft inkomende graanrapportjes in marktplaats nodig om zo'n taart te bakken. En dat is juist een lastig karweitje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Taartjes bakken! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Taartjes bakken!   Taartjes bakken! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Taartjes bakken!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The West :: Graan-
Ga naar: