The West
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The West

Eastern demolition HQ
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Wat te doen met DEF!!

Ga naar beneden 
+8
Buggie
Cr4zyD0g
Alexander
Roeland
jannes107
derjohan|Beukenoot
roman ruler
Yapie|JW
12 plaatsers
AuteurBericht
Yapie|JW




Aantal berichten : 81
Registration date : 09-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimedo 3 apr 2008 - 17:28

Al deze defence moet naar Skip toe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De kans is namelijk heel groot dat Goons ook neergehaald wordt met de loeisterke katas op deze server. Dus we moeten de winstopties gespreiden houden en dus ook defence aan skip leveren zodat hij nu door kan bouwen wat niet mogelijk is doordat daar geen defence staat Sad

!BEUK!
Terug naar boven Ga naar beneden
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimedo 3 apr 2008 - 17:43

WAAAAT ik had net alles terug naar mn dorpen gestuurt en dan zei rolandos da hij het toch nog nodig had dus is alles net een uurtje geleden weer bij hem in The Capital aangekomen! zo kan ik weer opnieuw beginnen.
en daarbij: de afstand tussen mij en skip's WW is wrsch te groot om hem van het graan te voorzien da voor de versterking nodig zou zijn.
ge weet trouwens ni of skip's WW er ook nog aan gaat + hoeveel vegen het oosten nog over heeft (sry als ge da wel ongeveer weet)

dus ik zou mijn verdediging liever bij rolandos latenstaan, en als ik het echt MOET verplaatsen zal het tot het wekend moeten wachten (morgenavond dus)
Terug naar boven Ga naar beneden
derjohan|Beukenoot

derjohan|Beukenoot


Aantal berichten : 166
Registration date : 08-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimedo 3 apr 2008 - 18:04

Het probleem is niet zozeer dat alle defence bij Rolandos weg moet. Maar als er een gewoon een oproep gedaan wordt om ook defence bij Roeland neer te zetten totaal negeert wordt .... vind ik het laf en achterbaks! En nee ik kom niet voor mezelf op maar voor Roeland!

We moeten de winstkansen echt verspreiden. De kans dat Goons neergehaald wordt is bijster groot.... Roeland (WW op -225|0) kan al tijden gewoon nonstop naar 100.... maar door de defence en de mentaliteit (afstand is veel te ver, ik ga daar geen graan heen sturen hoor ) van veel leden redt dit WW het nooit. Sad Wat denk je dat de leden die hem nu steunen doen? Inderdaad die lopen ook mijlenver en sturen ook hun handelaren dagenlang onderweg jah!

Zelfs al staat Rolandos er slechter voor wordt de oproep om ook een beetje naar Roeland te sturen volkomen genegeerd.

Belachelijk ....
Terug naar boven Ga naar beneden
jannes107

jannes107


Aantal berichten : 67
Leeftijd : 32
Woonplaats : alkmaar- OOST
Registration date : 09-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimedo 3 apr 2008 - 18:36

nou zet hier nou ff duidelijk waar de defence heen moet anders stuur ik het namelijk gwn naar derjohan Shocked
zonodig zet je het neer in procenten ofzo...
maar nu ist het zo onduidelijk en de defence die ik nu nog bij -125|125 heb staan gaat zo snel dood omdat er vdr helemaal niks meer staat!
dus... verlos mij en andere met HET andtwoord!
Terug naar boven Ga naar beneden
Roeland




Aantal berichten : 154
Registration date : 09-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimedo 3 apr 2008 - 19:14

Mensen die derjohan steunen blijven Derjohan gewoon steunen. Het gaat om de defense die weggehaald is bij Rolandos die naar mij moet stromen. Ik sta er veel beter voor dan Rolandos en ben nu de "3e" van H5. De komende natar aanval gaat echter dusdanig veel wegslaan dat ook ik onnodig ver teruggeworpen wordt.

Voor de mensen die denken dat alle def in 1 WW plaatsen de aanvallen tegenhoud, vergeet het. Op een andere (goud) server waar ik speel staat in de WW dorpen die er goed voorstaan een ruime 8mil defense en ook daar komen de vegen van 50/60k + 5k kata's doorheen. Dit blijft zo, tel daarbij op dat dit geen goud server is maar dat de troepen even sterk zijn. Aanvallen hier komen er dus hoe dan ook doorheen. Daarom is het ook ontzettend onverstandig om alle eieren in een mandje te stoppen. Oost heeft nog legers en die trainen constant nieuwe, aanvallen blijven dus komen. Er moeten gewoon meer doelen dan vegen zijn.

Wij werken pro-actief aan het slopen van Oost eindspelvegen (Eerder deze week hebben buggie en derjohan weer een katapultleger (2k kata's + lading bijltjes) van feniks naar de mallemoer geholpen maar als Oost maar op 2 doelen hoeft te richten maken we het ze erg makkelijk, daarom moet de def bij mij dus in elk geval in staat zijn grote aanvallen te stoppen.

Meer schade lopen we zowiezo nog op maar we kunnen ervoor kiezen dit te spreiden (dus ook mij te steunen) of alles op Goons/Derjohan te laten lopen waardoor die ook uitgeschakeld worden.

Aan jullie de keus....

ps: #cratostte op irc lijkt altijd verlaten, waarom komen er niet wat meer West spelers....?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander




Aantal berichten : 81
Registration date : 13-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimedo 3 apr 2008 - 19:26

Roeland schreef:

ps: #cratostte op irc lijkt altijd verlaten, waarom komen er niet wat meer West spelers....?

Is dat ook voor ONE? Ik zie daar niet veel one in die naam Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Roeland




Aantal berichten : 154
Registration date : 09-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimedo 3 apr 2008 - 19:34

Die naam is al heel lang zo, we hebben ook een .pub, #cratos.pub, daar zijn de meeste van ons (lees rolandos, beuk, bbq, ik, chipmunk, masterkip, crazydog) altijd te vinden. Punt is, kom gewoon lol maken op IRC!

edit: En er is natuurlijk altijd #one.pub voor als je rust wilt Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander




Aantal berichten : 81
Registration date : 13-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimedo 3 apr 2008 - 22:32

Roeland schreef:
Die naam is al heel lang zo, we hebben ook een .pub, #cratos.pub, daar zijn de meeste van ons (lees rolandos, beuk, bbq, ik, chipmunk, masterkip, crazydog) altijd te vinden. Punt is, kom gewoon lol maken op IRC!

edit: En er is natuurlijk altijd #one.pub voor als je rust wilt Wink

Duh, ik zit veel in one.pub. Ik vroeg me af of #cratostte ook voor oneleden bestemd is, en zoja, kun je me de key geven want hij is +k :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Cr4zyD0g




Aantal berichten : 18
Registration date : 08-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimevr 4 apr 2008 - 0:52

Roeland schreef:
Die naam is al heel lang zo, we hebben ook een .pub, #cratos.pub, daar zijn de meeste van ons (lees rolandos, beuk, bbq, ik, chipmunk, masterkip, crazydog) altijd te vinden. Punt is, kom gewoon lol maken op IRC!

edit: En er is natuurlijk altijd #one.pub voor als je rust wilt Wink

Ik heb nooit lol .. afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Buggie




Aantal berichten : 21
Registration date : 09-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimevr 4 apr 2008 - 11:28

Met een alliantie van 140 man lijkt het me moeilijk om spy's eruit te houden.
Je leider chipmunk zal dit beamen. Op cratos/tte worden plannen besproken die niet mogen uitlekken. Alle leden die op cratos/tte zijn, die zijn ook in cratos.pub en mocht je iets willen bespreken in prive met paar cratos/tte leden. Dan openen we wel apart kanaal.

Dit is even mijn persoonlijke mening, zal niet per se alliantie standpunt zijn.
Het is niet dat niet alle ONE leden vertrouwen, maar 1 verkeerde appel is genoeg. Ik weet hoe gemakkelijk het was om binnen ONE spy's te verkrijgen, want ik heb er altijd gehad Wink

(ja, chipmunk. Als server is afgelopen zal ik je vertellen wie dat waren)
Terug naar boven Ga naar beneden
Allezflex




Aantal berichten : 63
Registration date : 11-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimevr 4 apr 2008 - 11:37

oooh ik kan bijna niet wachten tot ik eindelijk hoor wie de rotte appels waren ^^
krijgen we ook de spies van marcostag te horen? of deelden jullie die?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander




Aantal berichten : 81
Registration date : 13-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimevr 4 apr 2008 - 11:47

Vertel het nu Smile
Mijn veeg is net terug Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Stovo




Aantal berichten : 34
Registration date : 08-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimevr 4 apr 2008 - 12:24

Inderdaad. Zulk soort slappe mensen moet je nog staffen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexander




Aantal berichten : 81
Registration date : 13-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimevr 4 apr 2008 - 14:00

Ik vergeet nooit een naam, op een andere server pak ik die wel terug Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimevr 4 apr 2008 - 16:47

om terug te gaan naar da 'waar stuur ik mijn verdediging naartoe'
kan ik mijn nieuwe verdediging naar derjohan sturen ipv naar skip? want daar heb ik al wa staan, anders wordt het een beke verwarrend albino

die ligt trouwens ook dichterbij...
Terug naar boven Ga naar beneden
jannes107

jannes107


Aantal berichten : 67
Leeftijd : 32
Woonplaats : alkmaar- OOST
Registration date : 09-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimeza 5 apr 2008 - 9:06

doe gewoon 10x makkelijker
Terug naar boven Ga naar beneden
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimeza 5 apr 2008 - 9:44

10x ???
Terug naar boven Ga naar beneden
Toonekloon




Aantal berichten : 96
Registration date : 08-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimeza 5 apr 2008 - 10:07

Er zijn er nog 2 in H5 die enige kans maken: Goons en Derjohan. Volgens mij moeten we ons daarop concentreren!
Terug naar boven Ga naar beneden
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimeza 5 apr 2008 - 12:24

daarom stelde ik ook voor om mijn nieuwe verdediging naar derjohan te sturen en ni naar skip omda derjohan ook dichterbij ligt en ik er al wa heb staan monkey

Hoe weet ge trouwens eig da goons absoluut geen kans heeft? miss is spam het wel beu om hun veegjes op H5 te gooien Rolling Eyes
Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
toyota10

toyota10


Aantal berichten : 16
Registration date : 08-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimeza 5 apr 2008 - 12:43

t gaat volgens mij niet om de veegjes van spam want die hebben niet al te veel meer t is meer feniks vandalen en minerva die waarschijnlijk nog veegjes hebben........gister bij toyoton bij elkaar ongeveer 100k gesloopt aan vegen Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
derjohan|Beukenoot

derjohan|Beukenoot


Aantal berichten : 166
Registration date : 08-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimeza 5 apr 2008 - 12:44

Feniks loopt ook veel vegen dood op Goons .....
Terug naar boven Ga naar beneden
toyota10

toyota10


Aantal berichten : 16
Registration date : 08-02-08

Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitimeza 5 apr 2008 - 12:55

en volgens mij heeft ww al hun vegen nog en zullen die pas inzetten als t slecht met atilla en pssst gaat en voorlopig gaat dat nog goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat te doen met DEF!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat te doen met DEF!!   Wat te doen met DEF!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat te doen met DEF!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The West :: Algemeen-
Ga naar: