The West
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The West

Eastern demolition HQ
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Graan in de vroege ochtend

Ga naar beneden 
+7
jamesymb
Wolff
Base-je
roman ruler
Allezflex
Mayella
Rolandos
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Rolandos
Admin



Aantal berichten : 109
Registration date : 08-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimedi 19 feb 2008 - 17:05

De silo's van het WW waren vanmorgen compleet leeg en er stonden aardig wat troepen te verhongeren. Nu we nog in zo'n vroeg stadium van het eindspel zitten is dit redelijk zorgelijk. Ik zou willen vragen aan de mensen die op een redelijke afstand van het WW zitten hun graan tussen 06:00 - 08:00 te laten aankomen. En voor diegene die dichtbij zitten hun handelaren twee keer te laten lopen, zodat deze ook 's ochtends aankomen. Verder heeft Tjab! er vannochtend voor gezorgd dat er niet meer doodging dan nodig was, nog bedankt Wink

Verder mag er veel meer voetvolk gestuurd worden, mits iedereen het graan wel blijft sturen. De eerste week ging dat een stuk beter dan de laatste dagen. Natuurlijk is het moeilijk gemotiveerd te blijven als het lijkt alsof er niks gebeurd in het WW. Maar binnenkort gaan we bouwen, dan zal er snel verandering in het spel komen, en zal de defence ook verdubbeld moeten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://west.actieforum.com
Mayella




Aantal berichten : 8
Registration date : 13-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimewo 20 feb 2008 - 12:40

Binnenkort begint m´n stage voor een half jaar en dan moet ik er optijd uit. Met een beetje geluk heb je dan graan binnen om kwart over 8 Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Allezflex




Aantal berichten : 63
Registration date : 11-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimewo 20 feb 2008 - 14:43

wat is vroeg? ik moet er elke ochtend om 6 uur uit Smile
vrij kut aangezien ik anderhalf jaar lang om 9 uur mn bed uitrolde Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimewo 20 feb 2008 - 15:38

ik kan elke morgen wel wa sturen door tijdverschil + opstaan voor school, dan komt het aan rond 4:00 's morgends Belgische tijd
Terug naar boven Ga naar beneden
Allezflex




Aantal berichten : 63
Registration date : 11-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimewo 20 feb 2008 - 17:44

tijdverschil?
waar woon jij dan?
in de antillen misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
Base-je




Aantal berichten : 66
Leeftijd : 38
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 13-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimewo 20 feb 2008 - 19:56

of t is een belg en denkt dat er tijdverschil is Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jcescobar.nl
Wolff




Aantal berichten : 59
Registration date : 09-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimewo 20 feb 2008 - 20:06

Citaat :
of t is een belg en denkt dat er tijdverschil is Wink

dat kan ook maar ik denk dat hij, waar hij is beter weer heeft dan wij hier, als ik het goed heb zit hij in Singapor (hoe je het ook schrijft), volgens mij is het daar best zonnig sunny

Gr. Wolff
Terug naar boven Ga naar beneden
Allezflex




Aantal berichten : 63
Registration date : 11-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimewo 20 feb 2008 - 21:33

je was er bijna wolff

singaporE je had alleen nog de E nodig Smile

maar ratan ruler bevindt zich dus in singapore?
of heb je gewoon willekeurig een naam genoemd tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
jamesymb




Aantal berichten : 29
Registration date : 11-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimewo 20 feb 2008 - 21:51

Nee Wolff hebt gelijk. Er zijn inderdaad Belgen in Singapore. affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolff




Aantal berichten : 59
Registration date : 09-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimewo 20 feb 2008 - 22:01

jamesymb schreef:
Nee Wolff hebt gelijk. Er zijn inderdaad Belgen in Singapore. affraid

kijk uit het zijn misschien de volgende generatie Duitser geek voor je het weet willen ze de hele wereld veroveren en niet alleen op travian.

Gr. Wolff
Terug naar boven Ga naar beneden
jamesymb




Aantal berichten : 29
Registration date : 11-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimewo 20 feb 2008 - 22:18

Niet mijn plan verklappen, Dummkopf!

silent
Terug naar boven Ga naar beneden
Base-je




Aantal berichten : 66
Leeftijd : 38
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 13-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimewo 20 feb 2008 - 22:22

Aaah! Scheize! Das habe ich nicht gewust! Schnell, mein Ausweiss bitte!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jcescobar.nl
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimedo 21 feb 2008 - 13:23

hum:
- ik ben een belg en geen duitser en ben niet te dom om te denken da er tijdverschil is tussen belgie en nederland...

- ja ik woon in singaporE

- ja het is hier beter weer Very Happy

- en ook nog: ik ben Roman Ruler ni Ratan Ruler zoals op die taart van wie er graan heeft gestuurt

- en ik heb 7 uur tijdverschil (later) wnr jullie me wintertijd zitten
Terug naar boven Ga naar beneden
jamesymb




Aantal berichten : 29
Registration date : 11-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimedo 21 feb 2008 - 14:18

roman ruler schreef:
hum:
- ik ben een belg en geen duitser en ben niet te dom om te denken da er tijdverschil is tussen belgie en nederland...

Wolff had het waarschijnlijk over mij. Ik ben een Duitser... Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolff




Aantal berichten : 59
Registration date : 09-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimevr 22 feb 2008 - 12:02

james dat jij een een duister bent weet ik, mirakulix Wink (als ik het goed heb onthouden) is SSF nog steeds een dual van jou?
Terug naar boven Ga naar beneden
jamesymb




Aantal berichten : 29
Registration date : 11-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimevr 22 feb 2008 - 14:46

SSF logt bijna nooit meer in. Hij heeft het waarschijnlijk te druk met de andere twee servers die hij speelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rolandos
Admin



Aantal berichten : 109
Registration date : 08-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 1:55

Er is op dit moment nog graan voor 5 minuten, daarna wordt de graan toevoer gerekt tot 04:00 uur vannacht en daarna zijn de silo's weer leeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://west.actieforum.com
Base-je




Aantal berichten : 66
Leeftijd : 38
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 13-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 5:57

het is nu bijna 4 uur en er is ongeveer 80k graan onderweg, E.T.A. half uur tot een uur..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jcescobar.nl
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 9:56

van mij is er 182000 aangekomen om 6 uur denk ik, hoop da het goe geholpen heeft
Terug naar boven Ga naar beneden
Rolandos
Admin



Aantal berichten : 109
Registration date : 08-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 12:42

Een bedankje voor de nachtelijke graanverstuurders, deze houden de schade nog enigzins beperkt. Vanaf gisteren 24:00 tot op dit moment zijn er 8k phalanxen gestorven, en komende uren zal er nog meer afsterven omdat dit de stand van zaken is momenteel:

Graan in de vroege ochtend Graanmf4


Kan er daarom vandaag zsm even een GRAANBOOST komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://west.actieforum.com
home




Aantal berichten : 10
Registration date : 08-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 13:22

Rolandos schreef:
Een bedankje voor de nachtelijke graanverstuurders, deze houden de schade nog enigzins beperkt. Vanaf gisteren 24:00 tot op dit moment zijn er 8k phalanxen gestorven, en komende uren zal er nog meer afsterven omdat dit de stand van zaken is momenteel:

Graan in de vroege ochtend Graanmf4


Kan er daarom vandaag zsm even een GRAANBOOST komen?

Er is ongeveer 280k onderweg dat binnen 2 uur aankomt, hoop dat je daarmee eerst gered bent.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.nl
Base-je




Aantal berichten : 66
Leeftijd : 38
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 13-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 14:57

ik heb ook weer gestuurd..zal vanavond weer sturen
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jcescobar.nl
de witte




Aantal berichten : 26
Registration date : 09-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 21:45

hetgeen ik niet echt snap, aan wie ligt het graantekort? als je geen graan genoeg kan voorzien voor uw eigen troepen te voederen, dan laat je dittoch even weten.. dan kan hierin voorzien worden. Op deze manier geraak ik nooit aan 200k phalanx Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
ElPablo&Gaetan




Aantal berichten : 11
Registration date : 08-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 21:53

Er zijn een aantal mensen weggehaald om een ander dorp te sponsoren waar er grote problemen waren. De troepen mochten blijven staan. Als blijkt dat nu troepen sterven, dan opteer ik om terug hier te gaan sponsoren.
Terug naar boven Ga naar beneden
jannes107

jannes107


Aantal berichten : 67
Leeftijd : 32
Woonplaats : alkmaar- OOST
Registration date : 09-02-08

Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitimezo 9 maa 2008 - 22:50

ik heb aangegeven dat ik niet altijd genoeg kan sturen.. maar sttur daar wel gs voor.. No
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Graan in de vroege ochtend Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graan in de vroege ochtend   Graan in de vroege ochtend Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Graan in de vroege ochtend
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Graan :(
» GRAAN
» Graan 29-2
» Graan 3-3
» 6-3 GRAAN

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The West :: Graan-
Ga naar: