The West
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The West

Eastern demolition HQ
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Graanleveringen stats

Ga naar beneden 
+7
roman ruler
henkieclan
home
Base-je
Mr. Bombastique
Tjab!
Rolandos
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Rolandos
Admin



Aantal berichten : 109
Registration date : 08-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedo 21 feb 2008 - 14:42

12:40 - 19:43

Graanleveringen stats 91667267eo1
Terug naar boven Ga naar beneden
https://west.actieforum.com
Tjab!




Aantal berichten : 77
Registration date : 08-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedo 21 feb 2008 - 21:53

Even een opmerking en vraag:

Dit zijn moment opnames, veel mensen zitten dichtbij en zullen dus vrijwel nooit op deze taartjes te zien zijn.

De vraag:

Is het ook mogelijk om over een dag bij te houden hoeveel graan er binnen is gekomen vanuit alle gebieden? Ipv hoeveel er aan komt? Want dat is veel interessanter natuurlijk.

Reden dat ik dit vraag is voornamelijk een realistisch overzicht te krijgen van hoeveel ik nou zelf precies stuur: ik hou het namelijk niet bij, maar stuur elke dag vanuit alle dorpen waar ik teveel graan krijg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Bombastique

Mr. Bombastique


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nederland
Registration date : 11-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedo 21 feb 2008 - 22:16

Dit wordt gemaakt met een programma waarin je je marktplaatsoverzicht kan plakken, en vervolgens kun onder andere zulke grafieken maken.
Echt bijhouden hoeveel iedereen op een dag stuurt moet handmatig en is een enorme kutklus kan ik je vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjab!




Aantal berichten : 77
Registration date : 08-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimevr 22 feb 2008 - 10:05

Dat geloof ik graag ja, ik heb het je 1x zien plaatsen en dat vond ik al raar. Tot ik deze grafiekjes zag: dacht misschien heb je daar ook een scriptje voor om het over 1 hele dag te bekijken. Maar handmatig doen, nee! Zonde van je tijd (en dat heb je al zo weinig Smile).
Terug naar boven Ga naar beneden
Rolandos
Admin



Aantal berichten : 109
Registration date : 08-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimema 25 feb 2008 - 11:01

8:45-14:35

Graanleveringen stats 24165971nt5
Terug naar boven Ga naar beneden
https://west.actieforum.com
Base-je




Aantal berichten : 66
Leeftijd : 38
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 13-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimema 25 feb 2008 - 14:07

aah jammer sta er net niet bij..volgende x beter Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jcescobar.nl
home




Aantal berichten : 10
Registration date : 08-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimema 25 feb 2008 - 14:23

Ik sta er ook net niet bij, heb toch genoeg geleverd.
Schijnbaar net op een andere tijd Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.travian.nl
henkieclan




Aantal berichten : 4
Registration date : 08-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimema 25 feb 2008 - 20:54

zoals je ziet heb ik net een lading onderweg gestuurt Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedi 26 feb 2008 - 12:13

grmbl, ik sta der bena nooiit bij Sad

ma das eig ook goe, want da betekent dan da ik op tijden stuur ad nieman anders stuurt... cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Base-je




Aantal berichten : 66
Leeftijd : 38
Woonplaats : Utrecht
Registration date : 13-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedi 26 feb 2008 - 12:59

ja of helemaal niet stuur Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.jcescobar.nl
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedi 26 feb 2008 - 18:47

Sad ik voel mij beledigt...
in veel van mn dorpjes zijn de hendelaren constant onderweg en wnr ik Sleep stuurt wolff (sitter) ook wel tamelijk wa denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rolandos
Admin



Aantal berichten : 109
Registration date : 08-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimema 3 maa 2008 - 21:24

Graan tot 03:00 daarna is de silo leeg Sad

Graanleveringen stats 2005220998528508060_rs
Terug naar boven Ga naar beneden
https://west.actieforum.com
einots




Aantal berichten : 7
Registration date : 11-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimema 3 maa 2008 - 21:48

mooi, ben eindelijk het grootste deel van men sweep op leuke wijze kwijt en ik sta al in top van leveranciers, bij deze tijdsopname

ps
http://img262.imageshack.us/my.php?image=koenziekapotsj0.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjab!




Aantal berichten : 77
Registration date : 08-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedi 4 maa 2008 - 1:49

Taartjes taartjes! Very Happy:D

Mooie quote uit Rendition: "Once? Twice? Ten times? Give me a statistic; give me a number. Give me a pie chart, I love pie charts. "

(Y)

Graan, as usual, onderweg :x
Terug naar boven Ga naar beneden
Rolandos
Admin



Aantal berichten : 109
Registration date : 08-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedi 4 maa 2008 - 5:53

De ultieme nachtleveranciers, zonder hun zou er behoorlijk wat sterven des nachts:

3:45-12:00

Graanleveringen stats 43521363xm5

Ps: home je naam blijft leuk Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
https://west.actieforum.com
Mr. Bombastique

Mr. Bombastique


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nederland
Registration date : 11-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedi 4 maa 2008 - 11:37

Ga eens werken met macro's in Word Rolandos, dan kun je die naamswijziging voorkomen. :P
Terug naar boven Ga naar beneden
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedi 4 maa 2008 - 11:59

Rolandos schreef:
De ultieme nachtleveranciers, zonder hun zou er behoorlijk wat sterven des nachts:

3:45-12:00

Graanleveringen stats 43521363xm5

Ps: home je naam blijft leuk Twisted Evil

grmbl daar had ik bij moeten staan Crying or Very sad
morge moet ik der gwn bijstaan, of ik pleeg zelfmoord... affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjab!




Aantal berichten : 77
Registration date : 08-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedi 4 maa 2008 - 12:22

roman ruler schreef:
Rolandos schreef:
De ultieme nachtleveranciers, zonder hun zou er behoorlijk wat sterven des nachts:

3:45-12:00

*een plaatje*

Ps: home je naam blijft leuk Twisted Evil

grmbl daar had ik bij moeten staan Crying or Very sad
morge moet ik der gwn bijstaan, of ik pleeg zelfmoord... affraid

:o

Ik sta er ook heel vaak niet tussen, komt gewoon omdat al je leveranciers dan net op de terugweg zijn en dat scriptje niet weet of je nog een keer langskomt.

't Is wel cool trouwens, die mensen die hier boven groot staan zijn zeer belangrijk. Net zijn er weer troepen dood gegaan in het WW. Ik kan zelf reageren binnen 5 minuten, maar met maar 30.000 (goed voor wat, 5 minuten? Smile )... hoewel er dus goed gestuurd wordt, moet het af en toe toch echt beter Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedi 4 maa 2008 - 14:27

en wa ik ook stom vind is da ik nooit kan zien wa er van mij gestorven is...
Terug naar boven Ga naar beneden
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedi 4 maa 2008 - 16:11

No No nu was ik WEER vergeten da de troepen in een WW maar de helft vreten pale . nu heb ik van bijna elk dorp een volle lading graan gestuurd omda ik dacht da ik gisteren dan ook te weinig had gestuurd en voor vandaag nog ni eens in de helft zat affraid

maja, het kan u alleen ma helpen, rolandos Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Bombastique

Mr. Bombastique


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nederland
Registration date : 11-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedi 4 maa 2008 - 16:41

Maakt niet uit. Je denkt toch niet dat iemand hier gaat klagen omdat je te veel graan stuurt? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjab!




Aantal berichten : 77
Registration date : 08-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimedi 4 maa 2008 - 16:54

roman ruler schreef:
en wa ik ook stom vind is da ik nooit kan zien wa er van mij gestorven is...

Klopt, want je ziet alleen de aanvallen: niemand ziet hoeveel troepen er dood gaan door graangebrek, dan zul je simpelweg moeten kijken hoeveel defense er staat (van jou), en hoeveel dat de volgende dag is.

Ook aanvallen ziet lang niet altijd iedereen, als ze klein zijn: je ziet alleen een aanval als er troepen van jou dood gaan. Goed mogelijk dat bij een aanval van 500 troepen 20 phalanxjes dood gaan. Als er phalanxjes van 21 personen staan, ontvangt 1 bijvoorbeeld geen bericht met 'je verdediging is aangevallen'.

Als ik dat goed heb Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
crashtestc




Aantal berichten : 8
Registration date : 05-03-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimeza 8 maa 2008 - 12:35

Zo, dit is een mooi forum
Terug naar boven Ga naar beneden
jannes107

jannes107


Aantal berichten : 67
Leeftijd : 32
Woonplaats : alkmaar- OOST
Registration date : 09-02-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimeza 8 maa 2008 - 12:51

whahaha moooi hè>:P
Terug naar boven Ga naar beneden
crashtestc




Aantal berichten : 8
Registration date : 05-03-08

Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitimema 10 maa 2008 - 1:22

He, schiet es op met die nieuwe cropstats Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Graanleveringen stats Empty
BerichtOnderwerp: Re: Graanleveringen stats   Graanleveringen stats Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Graanleveringen stats
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The West :: Graan-
Ga naar: