The West
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The West

Eastern demolition HQ
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital

Ga naar beneden 
+16
komodo banaan
Tand
Wolff
de witte
Josz
Mr. Bombastique
jannes107
Alexander
kaka91
roman ruler
knousse
Base-je
Allezflex
j de ripper
Tjab!
Rolandos
20 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
jannes107

jannes107


Aantal berichten : 67
Leeftijd : 32
Woonplaats : alkmaar- OOST
Registration date : 09-02-08

Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital   Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital - Pagina 3 Icon_minitimezo 16 maa 2008 - 13:02

over 3 kwartrier komt er weer +3k binnen dan laat ik ze gelijk door lopen drunken
Terug naar boven Ga naar beneden
de witte




Aantal berichten : 26
Registration date : 09-02-08

Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital   Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital - Pagina 3 Icon_minitimezo 16 maa 2008 - 16:18

tien dorpen draaien nonstop phalanx, we proberen dit uit te breiden naar 15 of meer, maar niet easy als ex-aanvaller Smile
150k phalanx zou wle leuk zijn maar er sterven er zoveel door die aanvallen dat we break even draaien :s
Terug naar boven Ga naar beneden
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital   Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital - Pagina 3 Icon_minitimezo 16 maa 2008 - 17:07

ik ga ook in 5 dorpen verdediging maken nu ipv mijn 1ne full time troepen bouwer affraid

kweet het, het is nogal schandalig... ma ik dacht, 'ik lever beter meer graan als er zo vaak problemen zijn.' ma als de troepen worden afgemaakt verandert da natuurlijk.

(nu ga ik 5 daagjes op vakantie, dus als er korte-termijn problemen over mijn account zijn, kunt ge ze beter naar wolff sturen...)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital   Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hoofddorp der Natars Aanval tegen 0.1 The Capital
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hoofddorp der Natars Aanval - lvl 10
» Aanval zo. 16 maart
» Aanval 22/02, 4:11
» Aanval 28.02.08 11:17
» Aanval op WW

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The West :: Aanvallen-
Ga naar: