The West
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The West

Eastern demolition HQ
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Defence 2

Ga naar beneden 
+12
derjohan|Beukenoot
Allezflex
roman ruler
einots
knousse
Base-je
Wolff
Tjab!
jamesymb
Mr. Bombastique
jannes107
Rolandos
16 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Rolandos
Admin



Aantal berichten : 109
Registration date : 08-02-08

Defence 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Defence 2   Defence 2 - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2008 - 4:52

Ik had er geen rekening mee gehouden dat er 200k aan troepen zouden sterven door hongersnood.

Afgelopen week melde er iemand dat hij er 70000 troepen aan honger was kwijt geraakt in één week. Deze mensen hebben geen zin meer om troepen te bouwen voor het WW omdat alles sterft van graannood. Zelf heb ik er ook nog weinig zin meer in om 's nachts mn wekker te moeten zetten omdat er geen graan is 's avonds om een WW-level aan te klikken.

Veel mensen doen hun stinkende best om het WW naar 100 te helpen, alleen wordt dit onmogelijk gemaakt door de mensen die niks doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://west.actieforum.com
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Defence 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Defence 2   Defence 2 - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2008 - 6:24

ma komt het doorda het graan op het verkeerde moment komt, omda de levels teveel graan kosten of omda er gwn mensen zijn die te weinig sturen??
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Bombastique

Mr. Bombastique


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nederland
Registration date : 11-02-08

Defence 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Defence 2   Defence 2 - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2008 - 16:10

De timing van het graan maakt in principe niet veel uit. Ik heb het WW van Rolandos nooit van binnen gezien, maar er zal zeker meer dan 1 miljoen graan in z'n silo's passen. Overlopende silo's zijn in principe alleen een probleem in de periode voor de blauwdrukken er zijn, als iedereen nog met z'n silo's bezig is.

Het graan dat nodig is om WW's te bouwen is ook niet enorm veel. Voor lvl 100 is 193k nodig. Dat is heel veel minder dan wat de troepen eten in een uurtje.

Het probleem is dus gewoon dat er te weinig wordt verstuurd. Het rotte is dat je wel kunt bijhouden hoeveel iedereen stuurt en of het genoeg is, maar dat is echt een klotewerk. Ik heb dat twee weken terug voor het laatst gedaan, 24 uur lang graanleveringen bijhouden. Het kostte me in totaal zo'n 3 tot 4 uur om dat allemaal te regelen. Mensen moeten gewoon kijken hoeveel DEF ze in het WW hebben staan, dit vermenigvuldigen met 12, en zorgen dat ze dat per dag sturen.
Terug naar boven Ga naar beneden
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Defence 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Defence 2   Defence 2 - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2008 - 16:48

maw iem maakt al onze troepen af (en ik zal direct al is kijken of ik da ni gedaan heb voor vandaag Very Happy

edit: nope ik heb meer dan genoeg gestuurt (staat ook ni zoveel Embarassed )
ma mag ik mn verdedigers uit bende van ellende terugtrekken en naar rolandos sturen? de meerwaarde van da ww is toch weggevallen Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Rolandos
Admin



Aantal berichten : 109
Registration date : 08-02-08

Defence 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Defence 2   Defence 2 - Pagina 2 Icon_minitimezo 30 maa 2008 - 17:02

Terugtrekken lijkt me geen goed plan aangezien de natars van level 85 en 90 nog even om de hoek komen kijken daar. Wel mag alle nieuw gebouwde defence weer deze kant op komen, aangezien er weer flink wat is gesloopt door de afgelopen nataraanval. Ook staan dit WW en die van Goons waarschijnlijk als eerst volgende op de hitlist van Oost.

Door de gehalveerde bouwtijden van het WW krijg je ook twee keer zo snel natars op je dak, hierdoor wordt het bijbouwen van defence ook twee keer zo zwaar belast. Dus ik hoop dat iedereen onderhand in minimaal 15 dorpen defence staat te stampen Wink

De natars van level 80:

Defence 2 - Pagina 2 Natars80tx2
Terug naar boven Ga naar beneden
https://west.actieforum.com
roman ruler




Aantal berichten : 78
Registration date : 09-02-08

Defence 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Defence 2   Defence 2 - Pagina 2 Icon_minitimema 31 maa 2008 - 12:04

Rolandos schreef:
Dus ik hoop dat iedereen onderhand in minimaal 15 dorpen defence staat te stampen Wink

Rolling Eyes Embarassed
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Defence 2 - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Defence 2   Defence 2 - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Defence 2
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The West :: Algemeen-
Ga naar: