The West
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The West

Eastern demolition HQ
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Versterkingen gevraagd!

Ga naar beneden 
+7
KingThomas
tubbie36
Toonekloon
f0tse|Jonathan
knousse
pasha
derjohan|Beukenoot
11 plaatsers
AuteurBericht
derjohan|Beukenoot

derjohan|Beukenoot


Aantal berichten : 166
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimewo 12 maa 2008 - 21:28

Beste leden van -75|0,

Het WW vordert goed! We krijgen wel steeds meer aanvallen... ook van de vijanden.

Daarom vraag ik jullie allemaal om defence! Hoe meer er staat hoe meer onze winkansen stijgen. Stuur dus allemaal jullie versterkingen! Er staat nooit teveel... niet vragen dus maar STUREN!!!

Eendracht maakt macht en we gaan ervoor!

Beuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
pasha




Aantal berichten : 10
Registration date : 14-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimevr 14 maa 2008 - 17:44

heb je ook graag haeduanen of druideruiters?
Terug naar boven Ga naar beneden
derjohan|Beukenoot

derjohan|Beukenoot


Aantal berichten : 166
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimevr 14 maa 2008 - 19:36

pasha schreef:
heb je ook graag haeduanen of druideruiters?

Druideruiters zijn zeer welkom Smile

Hoe meer hoe beter zelfs!
Terug naar boven Ga naar beneden
knousse




Aantal berichten : 69
Registration date : 09-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimevr 21 maa 2008 - 15:19

vandaag weer twee dorpen gereed om speertjes te maken. kortom, er komt weer extra def!
Terug naar boven Ga naar beneden
derjohan|Beukenoot

derjohan|Beukenoot


Aantal berichten : 166
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimevr 21 maa 2008 - 17:12

knousse schreef:
vandaag weer twee dorpen gereed om speertjes te maken. kortom, er komt weer extra def!

Hopenlijk volgen er meer!

Er staat nooit genoeg! Dus niet vragen of defence welkom zijn! ZE ZIJN WELKOM!
Terug naar boven Ga naar beneden
f0tse|Jonathan




Aantal berichten : 12
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimedo 27 maa 2008 - 18:26

heb 12 dorpjes voor defence die aan het maken zijn. Binnekort nog 5 bij. Maar barrackan zitten nog niet in 20. 2 dagen geduld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Toonekloon




Aantal berichten : 96
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimedo 27 maa 2008 - 18:34

Vanaf heden zal ik mijn steun geven aan dit WW.
Mijn eerste versterkingen zijn reeds gearriveerd. De komende dagen zullen er nog 1000-en volgen. Natuurlijk zijn de boterhammen ook onderweg!

Op naar de overwinning!
Terug naar boven Ga naar beneden
f0tse|Jonathan




Aantal berichten : 12
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimedo 27 maa 2008 - 18:35

En Roeland dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Toonekloon




Aantal berichten : 96
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimedo 27 maa 2008 - 18:37

ask roeland ;-)
Terug naar boven Ga naar beneden
tubbie36




Aantal berichten : 7
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimedo 27 maa 2008 - 20:53

ook ik ga hier def naartoe pompen de eerste zijn al aan gekomen maar er komt nog meer aan

have fun Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
KingThomas




Aantal berichten : 14
Registration date : 08-03-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimevr 28 maa 2008 - 2:03

Ik sluit me ook aan! De eerste 15k praetorianen zijn onderweg, velen zullen volgen.. Wink Met natuurlijk wagens vol met geurige spijzen om de honger tegen te gaan! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
?DuVeL?




Aantal berichten : 19
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimevr 28 maa 2008 - 2:40

Van mij mag je binnen een paar dagen ook wat defence, grondstoffen& graan verwachten. Eerst nog effie rondje "Minerva pesten" afhandelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
derjohan|Beukenoot

derjohan|Beukenoot


Aantal berichten : 166
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimevr 28 maa 2008 - 10:26

Welkom allemaal Very Happy

Vergeet niet je troepen te voeden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Toonekloon




Aantal berichten : 96
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimevr 28 maa 2008 - 11:09

No worries, de boterhammen komen ook.

Is nu even een lastig momentje, veel troepen aan de wandel, dus het graan gaat nu in eigen huis een beetje hard. Probeer anders altijd 's-ochtends en 's-avonds een bak te sturen (aankomsttijden rond 13u in de middag en 4u 's-nachts)
Terug naar boven Ga naar beneden
haldir/thunder




Aantal berichten : 16
Registration date : 09-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimevr 28 maa 2008 - 13:22

mijn 11k speertjes zijn ook aangekomen ondertussen
Terug naar boven Ga naar beneden
Josz

Josz


Aantal berichten : 67
Woonplaats : Sleeuwijk
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimevr 28 maa 2008 - 17:22

Voor mij is het kut te onderhouden, handelaren doen er ong 12 uur over.. cyclops tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
derjohan|Beukenoot

derjohan|Beukenoot


Aantal berichten : 166
Registration date : 08-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimevr 28 maa 2008 - 19:19

Josz schreef:
Voor mij is het kut te onderhouden, handelaren doen er ong 12 uur over.. cyclops tongue

Probeer iemand te benaderen die er tussen ligt Wink

Tussenstops FTW!!!

Dus bijvoorbeeld: jij naar BBQ en BBQ naar Beuk! :P

PAS OP: Dat alleen de WW-dorpen en de blauwdrukdorpen meer dan de uurproductie mag ontvangen!!! De andere niet want dan overtreedt je de pushingregel.....
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Bombastique

Mr. Bombastique


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nederland
Registration date : 11-02-08

Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitimeza 29 maa 2008 - 7:32

Als we dan de stelling van Pythagoras er bij halen kunnen we zien dat dat niet het geval is. Ik dacht dat jij aan een technische uni was afgestudeerd? Zal wel niet veel voorstellen dan. afro

Het is in principe mogelijk om iets met een tussenstop te regelen. Ik heb veel siloruimte, en veel handelskantoren op lvl 15. Voor Romeinen in mijn buurt is er wel iets te regelen denk ik.

Oja, wat je zegt klopt niet. De regels:

Citaat :
- Wereldwonderbouwers mogen zo veel ontvangen als de eigenaar wenst.
- Blauwdrukeigenaren mogelijk zo veel graan ontvangen als de eigenaar wenst. Voor de andere grondstoffen blijft echter de pushingregel gelden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Versterkingen gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Versterkingen gevraagd!   Versterkingen gevraagd! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Versterkingen gevraagd!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Versterkingen gevraagd!
» ELKE dag graan gevraagd!
» Serieuze aanval extra defence gevraagd!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The West :: Algemeen-
Ga naar: