The West
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The West

Eastern demolition HQ
 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 Serieuze aanval extra defence gevraagd!

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
derjohan|Beukenoot

derjohan|Beukenoot


Aantal berichten : 166
Registration date : 08-02-08

Serieuze aanval extra defence gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Serieuze aanval extra defence gevraagd!   Serieuze aanval extra defence gevraagd! Icon_minitimema 17 maa 2008 - 22:33

Hoi luitjes,

Ik vraag om extra defence... dat doe ik al dagen... maar het lijkt wel of het aan dovemansoren gericht is.....

Nu krijg ik een serieuze aanval van Edje82 uit Feniks die na de nataraanval van lvl 60 komt... Zoals je weet vegen de natars behoorlijk wat weg dus het is zaak dat die defence weer bijgevuld wordt voordat Edje82 me schade toebrengt

Kom op allen en laat je zien!!!!!!!!!!!!!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Tjab!




Aantal berichten : 77
Registration date : 08-02-08

Serieuze aanval extra defence gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serieuze aanval extra defence gevraagd!   Serieuze aanval extra defence gevraagd! Icon_minitimedi 18 maa 2008 - 3:26

Blegh, lam Sad

Stuur nu wat maar zal wel veel te laat komen. Ook niet zoveel, paar k.

Edje heeft nog niet gereageerd op mijn IGM's, wat op zich best raar is want die man is toch vrij veel online altijd. Aangenomen dat ik veel te laat een antwoord krijg, zal het toch even doorsturen zodra het het geval is.....



ps: Meteen aan iedereen die zijn profiel checked, het is de broer van een klasgenoot van me en ik heb veel met hem samen gespeeld, ik weet echter niets van deze aanval, naast dat hij toch wel een serieus leger heeft. Geen rare dingen gaan denken :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Mr. Bombastique

Mr. Bombastique


Aantal berichten : 186
Leeftijd : 36
Woonplaats : Nederland
Registration date : 11-02-08

Serieuze aanval extra defence gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serieuze aanval extra defence gevraagd!   Serieuze aanval extra defence gevraagd! Icon_minitimedi 18 maa 2008 - 3:31

SPION!
Terug naar boven Ga naar beneden
derjohan|Beukenoot

derjohan|Beukenoot


Aantal berichten : 166
Registration date : 08-02-08

Serieuze aanval extra defence gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serieuze aanval extra defence gevraagd!   Serieuze aanval extra defence gevraagd! Icon_minitimedi 18 maa 2008 - 10:23

Mr. Bombastique schreef:
SPION!

En wat doen we eraan ..... hint liasta Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Stuifmeelkorrel




Aantal berichten : 36
Registration date : 09-02-08

Serieuze aanval extra defence gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serieuze aanval extra defence gevraagd!   Serieuze aanval extra defence gevraagd! Icon_minitimedi 18 maa 2008 - 22:55

Haha kicken, kicken! Twisted Evil Laughing

Maar al m'n defence staat al bij jou, daarom dat ik je niet meer kan sturen op momenten dat je dat vraagt, en ik denk dat dat voor meerdere hier geldt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Serieuze aanval extra defence gevraagd! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Serieuze aanval extra defence gevraagd!   Serieuze aanval extra defence gevraagd! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Serieuze aanval extra defence gevraagd!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Serieuze aanval op WW -75|0
» Versterkingen gevraagd!
» Versterkingen gevraagd!
» ELKE dag graan gevraagd!
» Aanval

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The West :: Algemeen-
Ga naar: